Новини

    Ранкова зустріч «Хто такі друзі?»

    Встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі.

     



    І. Привітання .

    - Доброго дня, мої любі друзі! Сьогодні наша ранкова зустріч розпочнеться з того, що я запрошую всіх до дружнього кола.

    (Коментар дітям: «Мені дуже приємно, коли я бачу,   як ви дружно працюєте». Стаю в коло разом з дітьми.)

    -      Сьогодні нашу зустріч ми  розпочнемо з того, що візьмемось дружно за руки і привітаємо один одного як друзів.

    Вчитель: «Це моя красуня класу,  дівчинка –подружка Вікуся»

    (Беру її руку і піднімаю вгору)

    Діти: «Привіт, Віко!»

    Віка бере за руку Максима і піднімає її  вгору: «Це мій найкращий друг Максимко»

    Діти: «Хелоу, Максимко!»

    Максим бере за руку Дениса і піднімає її  вгору : «Це мій надійний приятель Дениско»

    Діти: «Здраствуй ,Дениско!»

    Денис бере за руку  Стаса і піднімає її  вгору: « Це мій вірний друзяка Стас»

    Діти: «Бонжур, Стасе!»

    Стас  бере мою руку і піднімає її  вгору: «Це мій дорослий товариш Людмила Володимирівна»

    Діти: «Добридень,Людмило Володимирівно!»

    Вправа-руханка

    -      Мої маленькі, любі друзі, мені  хочеться, щоб у вас був дуже гарний настрій, тому давайте подивитися один одному у вічі і подаруємо свої найприємніші та найщиріші усмішки. А щоб додати позитивної енергії ще й нашому організмові, варто зробити руханку «В нашім класі друзі всі».

    (Діти виконують руханку  співаючи:

    В нашім класі друзі всі (діти тримаються за руки)

    Раз, два, три (роблять три оплески)

    І великі, і малі (роблять рухи руками)

    Раз, два, три (роблять три оплески)

    Руку дай тому, хто справа, (взяти сусіда за руку, який стоїть праворуч)

    Руку дай тому, хто зліва, (взяти сусіда за руку, який стоїть ліворуч)

    Ми – одна сім’я!)

    -         А тепер я запрошую всі до дружнього кола нашого  класу.

    (Діти сідають в коло і я разом з ними)

    ІІ.Ранкові повідомлення.

    - Діти, який сьогодні день?

    Віка: «Сьогодні  четвер»

    Максим: «19 жовтня 2017 року»

    Денис: «Погода сонячна і прохолода»

    Стас: «Сьогодні Максим пригостив всіх друзів свого класу яблуком.»

    Віка: «Ми тобі вдячні за смачне яблучко»

    Максим: «Немає за що, ми ж усі друзі в класі»

    Вчитель: «Молодець,  Максимко! Виходить, що ти в нас сьогодні герой дня?»

    Діти: «Так»

    Вчитель:  «Діти, і сьогодні  ми говорити про дружбу»

    ІІІ.. Групові заняття

    1.Вправа «Незакінчене  речення про друга»

    Вчитель: «Діти, давайте поміркуємо  про те, хто такий друг і  продовжимо  речення: «Я вважаю, що друг – це той, хто ……….., тому що ………..»».

    Віка: «Я вважаю, що друг – це той, хто завжди прийде на допомогу , тому  що  коли я не знала  як правильно розв!язати задачу, то Максим мені допоміг».

    Максим: «Я вважаю, що друг – це той, хто ділиться своїми речами , тому що коли я вдома забув олівці , то Віка  дозволила користуватися її олівцями».

    Денис : «Я вважаю, що друг – це той, хто  правдиво висловлює своє  ставлення до твоєї поведінки , тому що коли я хотів набрехати вчительці, що не вивчив уроки через те, що боліла голова, Стас сказав, що це не правильно я вчиню, а потрібно сказати правду. ».

    Стас : «Я вважаю, що друг – це той, хто захистить тебе від інших,  тому що коли старші хлопці мене ображали , то Денис став на мій захист.»

    Вчитель: «Отже, друг – це людина, яка завжди прийде на допомогу, захистить тебе від інших, завжди говорить правду про твої вчинки, ніколи не зраджує»

    .2.Перегляд та обговорення мультфільму «Мудрі казки. Квіти дружби»

    Вчитель: «Діти, пропоную вам переглянути мультфільм «Квіти дружби»

    (Діти переглядають мультфільм)

    -         Діти  через що між Їжачком і Зайчиком почалась суперечка?

    Діти: «Іжачок з Зайчиком почали сваритися через те,  що Зайчик  звинуватив свого товариша в тому, що той не вміє рахувати. Їжачок  ж звинуватив Зайчика, що друг не правильно порахував»

    -         Яку пораду дала друзям тітонька Ведмедиця?

    Діти: «Ведмедиця порадила друзям завжди допомагати один одному і не сваритися через дурниці»:

    -          Що вам сподобалось у мультфільмі?

    Віка:  «Мені сподобалось , що друзі помирились.»

    Денис : «Мені сподобалось , що ведмедиця помирила друзів»

    Стас: «Мені сподобалось, що товариші зрозуміли свою помилку»

     Максим: «Мені сподобалось , що квіти дружби ожили»

    3. Вправа «Квітка».

    Вчитель: «Діти  в нас є пелюстки на яких написані риси характеру друга. Давайте зберемо  у квітку тільки ті пелюстки, на яких записані слова, які, на вашу думку, характеризують справжнього друга.»

    ( Слова на пелюстках:  «допомагає», «підтримує», «б’ється», «ображає» , «радіє» , «обзиває» , «ділиться, «захищає. )

    (Діти складають квітку.)

    IV. Обмін інформацією.

    -Діти, хто з вас хоче поділитися з нами цікавою інформацією?

    (Виступаючий займає своє місце в «Кріслі автора»)

    Денис: «Слову  Дружба  вже понад дві тисячі років. Коли воно виникло , воно мало не одне значення , а кілька.

    У  час коли жив  Аристотель, дружбу, яка об»єднувала людей за інтересами називали благородної дружбою. У наш час існує поняття: "Справжній Друг". Так ось, благородна дружба і є справжня.

    В наш час, дуже люблять своїх друзів називати: братан, брат, сестра, сестричка, і навіть мама, тато. Кажу, я це до того, що раніше, значення "друзі і брати" звучало однаково.

    Стас: « Я хочу сказати, що дружба може існувати  не лише між людьми, але й між людиною і твариною. Сьогодні мені хочеться розповісти про собаку, яка була дуже віддана людині. Сталося  це на окраїні міста Тольятті. Господарі цієї собаки їхали разом з нею на автомобілі і потрапили в аварію, де загинули. Собака, а це була німецька вівчарка, сиділа на тому місці і багато років чекала своїх господарів. Багато городян хотіли забрати пса до себе додому, але всі їх спроби були марними.. Вона ні на мить не покидала своєї посади, і людей до себе особливо не підпускала. У будь-яку погоду пес завжди сидів на узбіччі, а від співчуваючих жителів брав тільки їжу і воду. Тому Костику, як його  називали ласкаво люди, було вирішено спорудити пам»ячник, як символ відданості.

    Віка: «Якщо ми сьогодні говоримо про дружбу, то я хочу запропонувати вам послухати пісню про дружбу. І запросити вас разом поспівати.

    «Пісня про дружбу»

    Музика: О. Янушкевич. Слова: М. Ясакова.

    Знають всі, коли є друг – все світлішає навкруг,

    Якщо сам не підведеш – друзів більше ти знайдеш.

    Приспів: Дружать сонце і земля, ля-ля, ля-ля.

    Дружать луки і поля, ля-ля, ля-ля.

    Дружать діти на землі

    І великі, і малі.

    Разом ходим на гурток, поспішаєм на каток,

    Нам незгоди не страшні – з другом весело мені.

    Приспів.

    Де єднає дружба всіх – там лунає пісня й сміх,

    Свято нам несуть у дім – буде весело усім.

    Вчитель: «Діти ви розповіли дуже цікаві відомості . Дякую.»

    V. Рефлексія

    - А тепер давайте станемо всі у коло, візьмемося  за руки і  заплющимо  очі. Уявимо у своєму серці вогник добра, ніжності, дружби. Уявимо, як він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передайте свою долоньку у долоньку того, хто стоїть праворуч.

    -Усміхніться один одному. Спробуйте завжди дарувати один одному тільки добро і дружбу. На цьому наша зустріч завершилась.

     

     

    № з/п

    Приклади навчальної діяльності

    Очікувані результати учіння

    1

    Ранкова зустріч. Називання один одного дружніми словами.

    «Вітання-руханка»

    З увагою сприймає усні репліки однокласників (вітання, знайомство) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

    2

    Ранкові повідомлення

    Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення.

    3

    Вправа «Незакінчені речення»

    Висловлює свої думки й почуття. Добирає приклади на підтвердження своєї думки.

     

    4

    Перегляд мультфільму про дружбу

    Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини). Пояснює, що подобається, а що не подобається у творі мистецтва.

    5

    Вправа «Квітка». Збирання квітки з пелюсток, на яких написані  риси характеру друга.

    Уживає відповідну до ситуації лексику й несловесні засоби (жести, міміка)

    6

    Обмін інформацією

    Демонструє іншим результати власної діяльності.

    7

    Рефлексія

    Встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі.

     



    10.11.2017 | Aдмін

    Вернутись назад